Blog

Maagverkleining sleeve Turkije ervaring

By September 1, 2022No Comments

Warning: implode(): Invalid arguments passed in /home/customer/www/flyhealth.nl/public_html/wp-content/plugins/video-playlist-and-gallery-plugin/wp-media-cincopa.php on line 1232

Nancy was ongelukkig met haar gewicht en besloot een maagverkleiningte ondergaan. Ze nam contact op met FlyHealth en vroeg naar haar mogelijkheden. Dat was de eerste stap in haar reis. Vandaag, een jaar na de operatie krijgen we haar gedachten, angsten, meningen en haar algemene ervaring met FlyHealth te horen.

Eerste gesprek – Voorbereid voor haar reis naar Turkije

Nancy had alles voorbereid voor haar reis naar Turkije en slecht nieuws over haar vlucht weerhield haar er niet van haar doelen te bereiken. Natuurlijk, het FlyHealth team was er om haar te helpen en haar gerust te stellen. Nog voor ze in Turkije aankwam, zorgde het FlyHealth team ervoor dat haar reis volgens plan verliep. Ze waren altijd beschikbaar voor vragen en ze zorgden ervoor dat de patiënte vertrouwen in onze service zal hebben.

Nancy zegt het volgende; 

“Binnekort, anderhalve week nog, vlieg ik naar Turkije, ik kreeg helaas eergisteren te hoern dat mijn terugvlucht geannuleerd was, ik moet een dagje eerder naar huis vliegen, dus dat is even spannend. Ik heb contact opgenomen met FlyHealth en gevraagd of het mogelijk is dat ik een dag eerder naar huis vlieg. Vanwege de operatie is dat natuurlijk altijd een vraag. Het maakt niet uit wanneer je iets vraagt, je krijgt altijd snel een antwoord. Ze gaan het altijd regelen voor je. Mijn complimenten voor FlyHealth. We moeten nog de PCR test doen, mijn man en ik, en dan beginnen we langzaam alle puntjes op de I zetten voor het vertrek. Best spannend, wat neem ik mee? Wat neem ik niet mee? Hoe gaat het daar? Als ik de recensies lees, dan heb ik er wel vetrouwen in. Ik ben heel benieuwd, maar ik heb er ook heel veel zin in. Ik hoop dat het allemaal goed verloopt vanwege de corona, dat alles gewoon door maar kan. Dat zou heel fijn zijn.” 

Hoe werkt FlyHealth? 

FlyHealth doet veel onderzoek bij het kiezen van de hotel faciliteiten waar we mee werken, de transfer bedrijven, en het meest belangrijk, onze artsen en verpleegkundigen. Ons medisch team bestaat uit internationaal gerenommeerde specialisten die ruime ervaring hebben in cosmetische behandelingen. Alle ziekenhuizen waarmee wij samenwerken zijn geaccrediteerd en zijn voorzien van de beste faciliteiten. Wij willen er zeker van zijn dat alles van top kwaliteit is voor onze patiënten, van de hotelkamer tot het eten in het ziekenhuis, de operatie, de nazorg, het contact met de arts, enz. Wij hebben vertrouwen in onze diensten en in onze mensen, omdat wij een lang proces hebben voordat onze samenwerkingen van start gaan. Het einddoel is het geluk en de tevredenheid van onze patiënten die Turkije zullen verlaten met een glimlach op hun lippen. 

Tweede gesprek – Voorbereid voor haar reis naar Turkije

Op de derde dag na de operatie, vertelde Nancy ons opnieuw hoe alles was gegaan en hoe zij zich voelt.

“Dit is dag 3. Ik mag zo meteen naar huis. Ik zit even te wachten op de arts en op de zusters en ik moet eerlijk zeggen, ik ben echt onder de indruk. De artsen, de zusters, iedereen is heel lief en behulpzaam. Ze doen alles voor je. De arts komt echt elke dag te kijken. Ze controleren alles, ze houden alles bij. Echt perfect. Met spijt in mijn hart ga ik weer naar huis. Ik ben blij dat ik nog even in het hotel kan blijven. Alles is echt perfect geregeld. Ik ben super trots dat ik hier mag zijn. Het is zeker een aanrader voor iedereen.”

De ervaring van onze patiënten met FlyHealth eindigt niet op het moment dat zij de ziekenhuiskamer verlaten of wanneer zij naar de luchthaven terug naar huis gaan. Wij houden contact met onze patiënten weken en zelfs maanden en jaren na hun behandelingen. Wij willen er zeker van zijn dat zij zich goed blijven voelen en dat er geen complicaties optreden. Ook zijn we altijd beschikbaar voor hun vragen over de nazorg.

Derde gesprek – Een jaar is voorbij!

Een jaar na de operatie praten wij weer met Nancy. Ze vertelt hoe het jaar is gegaan, hoe hij zich heeft gevoeld en hoe het contact met FlyHealth tijdens deze periode is gegaan.

“Voor mij was het heel belangrijk en ik was superblij dat ik geholpen ben want ik Nederland lukt dat zo maar niet. Ik moet eerlijk zeggen, mijn reis, mijn verblijf en zeker de artsen en de verplegers, echt helemaal top. Ik ben er heel blij mee. Ik voel me nu heel goed. Ik blijf netjes op gewicht. Ik ben nu 22 kilo kwijt. Voor mij eigenlijk meer dan genoeg. Dus ja, echt perfect. Geen klachten, geen complicaties gehad, helemaal niets. Ik ben super gelukkig.”

Na de maagverkleining zullen je eetgewoonten veranderen omdat je een dieet moet volgen. Nancy wordt gevraagd over haar eetpatroon en hoe het eten voor haar was, of ze het makkelijk of moeilijk vond. 

“In het begin vond ik het moeilijk omdat je natuurlijk niet veel kan eten, dus ik moest altijd oppassen om niet te snel te gaan eten. Dat kost even tijd voordat je er aangewend bent, maar na verloop van tijd verbetert dat. Ik heb geprobeerd echt regelmatig te eten. Je moet opletten wat je eet. Dat gaat nu goed. Nu weet ik wat ik kan eten, hoeveel ik kan eten. Ik eet nu ongeveer zes keer per dag. Dat gaat goed. Het enige waar ik me aan moest wennen is dat als je iets lekker vindt, dan wil je iet snel eten, te veel eten en dat is gewoon niet goed.” 

Maar Nancy verzekert ons dat ze nog steeds kan genieten van lekkere dingen, zolang ze maar voorzichtig is met de manier waarop ze het doet

Onjuiste informatie in de media kan mensen afschrikken van een ingreep die hun leven sterk zou kunnen verbeteren. Het is belangrijk om niet naar slechte verhalen te luisteren, maar zelf onderzoek te doen en te beslissen. We hebben Nancy gevraagd of zij iets wil zeggen tegen de mensen die overwegen een maagverkleining te doen.

“Ja, ik was heel blij met jullie. Alle steun, alle vertrouwen in jullie kunnen hebben, was heel belangrijk. Dus ik zou tegen de mensen zeggen, raak je vertrouwen niet kwijt doordat je advertenties ziet of vervelende dingen hoort want ik heb een heel goede ervaring gehad. Dus ik adviseer mensen om te durven deze stap te nemen. Ik moet eerlijk zeggen, mijn ervaring was altijd heel goed. Zelfs de nazorg, ik kon altijd met vragen terecht, ik heb nog steeds contact met jou, een jaar later. Dus ik heb niets te klagen.”

Zoals u ziet, is er geen enkele reden om aan onze diensten te twijfelen. Onze vele getuigenissen bewijzen dat onze diensten van topkwaliteit zijn en dat onze patiënten onze kliniek altijd tevreden en blij zullen verlaten.