Waarom FlyHealth?
FlyHealth is een medisch toerisme bedrijf, met het ultieme doel om patiënten van overal de hele wereld een hoge kwaliteit medische behandelingen te kunnen geven in de beste zorginstellingen in Turkije.
Op basis van onze uitgebreide ervaring in het medisch toerisme, en weten wat de behoeften zijn van onze patiënten, zijn wij in staat om een volledig pakket aan te bieden. Dit pakket bestaat uit het behandelingsproces, het behandelingsplan, een verblijf in een vele sterren accommodatie uit gezocht op zorgvuldige plaatsen, privé transfers en hosting.
Wij bieden onze klanten pre-assessment resultaten aan, we zorgen voor consultaties met de artsen en ook afspraken in het ziekenhuis. Bovendien, is het op verzoek mogelijk dat wij winkeluitstapjes, het bezoeken van toeristische attracties en stedentrips regelen voor u.
Waarom Turkije?
Turkije is een van de weinige landen die op twee continenten ligt. Het is een progressieve staat met een groot aantal chirurgen die beschikken over een uitgebreide medische kennis, ze zijn ook zeer toegewijd aan een het welzijn en de goede gezondheid van de patiënten. Hierdoor is er ontwikkeld de medische toerisme in Turkije.
Turkije heeft verschillende spectaculaire landschappen aan de Middellandse zee ne de Zwarte Zee, het weer is altijd prachtig. Doordat het land vele eeuwen aan geschiedenis heeft zijn er verschillende toeristische uitstappen mogelijk.
Hoe werkt het?
Wanneer u een specifieke procedure in gedachte heeft of nog steeds aan het kijken bent naar de perfecte oplossing, neem dan contact op met FlyHealth, wij zorgen voor een persoonlijke patiënt coördinator om u te begeleiden tijdens dit proces.
Als we de informatie en de medische gegevens over de patiënt hebben ontvangen sturen wij die door naar de gekozen chirurg, die bereidt het behandelingsplan voor en stuurt het terug, ter goedkeuring van de patiënt. Na deze goedkeuring, kan de persoonlijke patiënt coördinator een gedetailleerd plan voorbereiden met betrekking tot het verblijf, behandeling en herstel , dit alles compleet aangepast om in al uw behoeften te voorzien.
Wanneer het behandelingsplan bevestigd is, regelt de persoonlijke patiënt coördinator de reis, pick-up op de luchthaven en de accommodatie. 24 uur hulp is ook aanwezig tijdens het hele verblijf, met mogelijke aanvullende diensten, voor alle gemakken van de patiënt.
Wanneer de behandeling en het herstel zijn afgerond en de patiënt tevreden is, helpt FlyHealth met alle noodzakelijke voorbereidingen voor de terugkeer naar huis. Eenmaal thuis, kan de patiënt nog steeds contact opnemen met zijn persoonlijke patiënt coördinator, voor eventuele nazorg.