Blog

Rhinoplastie beoordeling en ervaring van Hanna

By February 12, 2022February 14th, 2022No Comments

Warning: implode(): Invalid arguments passed in /home/customer/www/flyhealth.nl/public_html/wp-content/plugins/video-playlist-and-gallery-plugin/wp-media-cincopa.php on line 1232

Mijn naam is Hanna en ik kom uit Zweden. Ik heb FlyHealth op het internet ontdekt. Ik heb gelezen dat deze kliniek elke procedure voor gezichts- en lichaamscontouren doet. Ik heb ze opgezocht en een sms gestuurd. Ik kreeg een heel snel antwoord. Ze waren zo aardig. Ze vroegen of ze me konden bellen, dus ons verhaal begon. Ze beantwoordden alle vragen die ik had en na ons gesprek besloot ik om met hen verder te gaan.

Omdat ze zo aardig en behulpzaam tegen me waren, kreeg ik het gevoel dat ik met een professioneel team te maken had. Natuurlijk had ik medische vragen en ze regelden een videoconsult voor mij per telefoon via internet. Daarna besloot ik door te gaan en boekte ik mijn operatie.  Toen zei ik tegen mezelf: laten we deze procedure heel snel doen en afmaken waar ik aan begonnen ben. Ik droomde al zo lang over mijn nieuwe neus en uiterlijk.  Een ander goed punt is dat er geen wachtlijst is.

We controleerden de vroegste beschikbaarheid en FlyHealth stelde de operatiedatum zeer snel vast. Ze pasten zich aan aan wat ik wilde. Ik boekte mijn vluchten en ging naar Istanbul. Ik was een beetje bang omdat de luchthaven van Istanbul erg groot is. Voordat ik daar aankwam, stuurden ze me sms’jes en video’s die me lieten zien waar ik heen moest als ik op de luchthaven aankwam.

De hele weg werden de tekens die ik moest volgen genoemd en uitgelegd. Alles was duidelijk en er waren geen vragen van mijn kant. Een privé-chauffeur heeft me naar het hotel gebracht in een privé-auto. Het was zo fijn na een lange vliegreis. We kwamen samen met mijn reisgenoot aan in het hotel.  Dat is nog een voordeel, en ze hebben hiervoor geen extra kosten in rekening gebracht. Onze reis was gemakkelijk, en het hotel was mooi. We hadden geen enkel probleem. Mijn Engelssprekende gids heeft me met alles geholpen.  Ik kon hem ‘s avonds laat sms’en omdat ik de volgende dag geopereerd moest worden en nerveus was. Mijn gids steunde me heel erg. Na de operatie stuurde ik ze een sms, ik zei dat ik een beetje pijn had vanwege de operatie, wat normaal is.  Ze troostten me en waren altijd beschikbaar. 7/24.

Voor & Na

Toen de dokter het verband en de siliconen afdeed en me de spiegel gaf om mijn neus te zien, was ik helemaal in de wolken. Ik zei: “Oh mijn God”. Ook al was er zwelling en oedeem, het is zo mooi, en de vleugels zijn kleiner. Ik kon niet eens dromen van een beter en passender resultaat. Het ziet er zo natuurlijk perfect uit en ik ben zo blij en dankbaar voor de magische handen en het talent van de chirurg.

Mijn neus is nu zo klein en mooi. Hij past perfect bij mijn gezicht. De dokter heeft rekening gehouden met mijn wensen en heeft goed werk geleverd. Ik hou van mijn nieuwe look en nieuwe ik. Mijn neuspunt ziet er niet meer uit als een bal. Toen ik mijn nieuwe neus voor het eerst zag, was ik geamuseerd. Ik hadtijd nodig om aan mijn nieuwe ik te wennen. Ik realiseerde me dat mijn zelfvertrouwen terug is. Dat is het belangrijkste wat ik mijn hele leven gemist heb tot aan de operatie. Mijn neus ziet er perfect uit.

Het hele verblijf was goed. Het was niet alleen een reis voor een operatie. Ik zal niet liegen. De eerste dagen had ik pijn, ik was een beetje verdrietig en had zoiets van: “Oh, mijn gezicht doet pijn”. Natuurlijk, het is een procedure. Maar dat was maar van korte duur en de volgende dag voelde ik me beter en zei tegen mezelf: “Oh mijn God, ik voel me beter en ik kan zelfs de stad gaan bezoeken”. Ik ging naar buiten met mijn metgezel en er was heel wat te zien in Istanbul. De manier waarop het FlyHealth team mij behandelde was zeer professioneel. Ze hebben een leuk team. Ik ben 100% tevreden met de resultaten en de service die ik heb gekregen.

Ik voel me zo goed, ik kan het niet eens beschrijven. Deze ingreep heeft mijn leven al veranderd en ik voel me zo gelukkig en veel zelfverzekerder.  Een week na de operatie heb ik het gips eraf gehaald. En ik hou meer en meer van mijn neus met elke dag die voorbij gaat, het is precies wat ik wilde en ik kon niet gelukkiger zijn, ik zal mijn geweldige neusoperatie ervaring met FlyHealth niet vergeten en ik ben jullie allemaal eeuwig dankbaar.