Veelgestelde vragen flyhealth

Wat is een medisch toerisme facilitator?

Een Medisch toerisme Facilitator is een onafhankelijke onderneming die  de reis van een patiënt naar een ander land voor medische zorg, spa of wellness begeleidt.

Wat is de medische reizen en wat is het voordeel voor mij?

Medische reizen is gaan van het ene land naar het andere met het doel de hoogste kwaliteit en / of betaalbaarste behandeling te ondergaan. Bij FlyHealth zijn we trots op de uitstekende kwaliteit van behandelingen en de allernieuwste medische technieken en faciliteiten. U kunt ervoor kiezen om uw behandeling te ondergaan in Turkije, België of in Nederland, afhankelijk van uw voorkeur. FlyHealth werd opgericht niet alleen om patiënten te helpen bij het selecteren van geschikte medische behandelingen, maar ook om te helpen bij het organiseren alle reisgegevens, zoals huisvesting, vervoer of personeel dat de taal van de patiënt spreekt.

Wat doet FlyHealth?

Onze dienstverlening bestaat uit (maar is niet beperkt tot): de patiënt in contact brengen met de juiste specialist voor evaluatie, behandelingen en reisgerelateerde eisen zoals vervoer, accommodatie, hosting, rondleidingen door de stad voor begeleidende personen, enz. We bieden ook onze patiënten hun eigen coördinatorvan het begin tot het einde. De patiëntencoördinator is een persoon die verantwoordelijk is voor de planning van de behandeling en het herstel tot uw veilige terugkeer naar huis, evenals het beantwoorden van alle vragen over nazorg. FlyHealth kan ook accommodatie voor familie of vrienden bieden, die u begeleiden bij uitstapjes of winkelen en tours.

Wat is het voordeel van het kiezen van FlyHealth?

FlyHealth is ervaren als medische reisleider. Onze belangrijkste voordelen zijn in de eerste plaats onze sterke netwerken van hoge kwaliteit gezondheidscentra in Turkije, België en Nederland en ook nauwe betrekkingen met artsen en andere specialisten. Bovendien, zijn we verheugd om huisvesting, de overdracht, hosting services, rondleidingen door de stad, winkelen reizen en alle andere wensen die u kan hebben tijdens uw verblijf, met onze professionele aanpak  te hanteren. Nadat u naar huis terug zal keren, zullen we nog steeds in contact met u blijven om uw vragen te beantwoorden over nazorg en zorgen we  ervoor dat u 100% tevreden over de behandeling.

Wat is de kosten van mijn behandeling?

Kosten van uw behandeling zijn afhankelijkvan de gekozen behandeling en vele andere factoren. Vanaf uw eerste aanvraag, zullen wij u op de hoogte brengen van kostenramingen voor de voorgestelde behandeling. Zodra u ons uw medische gegevens: foto’s, röntgenstralen, verslagen of testresultaten bezorgt, zullen we in staat om u te voorzien van een aanbod op maat van uw situatie en uw behoeften.

Hoe kan ik betalen?

De betaling bestaat uit twee delen, om uw reserveringen te voltooien moet u eerst een kleine aanbetaling te maken. Nadat uw betaling is voltooid kunt u uw vliegtickets boeken en komen naar de  gekozen kliniek voor de behandeling. Voordat ze begint, zullen wij u vragen om het tweede deel van het pakkette betalen.

Zal mijn verzekering mij dekken in het buitenland?

De meeste medische verzekering dekken de behandeling niet in het buitenland, maar sommige verzekeringsmaatschappijen zullen bereid zijn om een ​​deel van deze kosten te betalen. Mogelijk moet u contact opnemen met uw verzekeringsmaatschappij om de details van deze situatie te bespreken.

Welke soorten medische behandelingen worden aangeboden?

Wij bieden tandheelkundige behandeling, haartransplantatie, cosmetische chirurgie en orthopedische chirurgie. Als u geïnteresseerd bent in andere behandelingen, neem dan contact met ons op en we zullen erg blij om u op maat gemaakte oplossingen te bieden.

Kan ik kiezen tussen verschillende ziekenhuizen / medische zorgverleners?

U heeft de keuze tussen verschillende medische providers voor de geselecteerde behandelingen. Wij bieden u de beste gezondheidscentra en specialisten, om ervoor te zorgen dat u de beste medische zorg beschikbaar ontvangt.

Wat gebeurt er als er een complicatie zich voordoet?

Al onze partners zijn experts in hun specialiteiten, ze zijn bekwaam, ervaren en voeren tal van operaties uit per jaar. In een onwaarschijnlijk geval dat alle soorten van complicaties zich voordoen, is al het gezondheidszorgpersoneel dat betrokken is bij de behandeling hoog opgeleid om dergelijke zeldzame situaties om te gaan.

Wat doet een patiënt coördinator?

Onze patiënt coördinatoren zijn mensen met een uitgebreide kennis van de medische reisindustrie, ze zijn altijd vriendelijk en vrolijk,en de gezondheid en de tevredenheid van de patiënt komt op de eerste plaats. Een patiënt coördinator is verantwoordelijk voor de behandeling, accommodatie en hosting van het begin tot het einde, wanneer de patiënt naar huis veilig terugkeert, is de belangrijkste taak van coördinator de planning van de behandeling met artsen. In FlyHealth is je persoonlijke patiëntcoördinator naast je de hele tijd. Vanaf uw eerste vraag zal hij of zij zal u helpen.

Spreekt iedereen die ik ontmoet Engels?

Met als doel het gemak van de patiënt, spreken al onze specialisten vloeiend Engels. Als het nodig mocht zijn,zullen we ook u te voorzien van vertaaldiensten in het geval datde patiënt een andere taal spreekt.